لیشقه

یادداشت‌های فریبرز مسعودی

لیشقه

یادداشت‌های فریبرز مسعودی

تنها نمان به درد!

 

در زندگی زخم‌هایی هست که مثل خوره روح را آهسته در انزوا می خورد و می خراشد

مشکاتیان همچون هر هنرمند دیگری با روحی حساس این اواخر بسیار گوشه گیر و در خودش فرو رفته بود.  برای هنرمند گوشه گیری و غزلت در این زمانه ویران‌ساز برابر است با نابودی. یاس برادر مرگ است.

چه خوب بود هنرمند به سرودی که سال‌ها پیش بر روی شعری از زنده‌یاد سیاوش کسرایی ساخته و با صدای استاد شجریان اجرا شده بود به یاد می‌آورد. سرودی که وصف حال این روزها و همه روزهای ما بوده و هست و خواهد بود. سرود رزم مشترک ساخته زیبای پرویز مشکاتیان را این‌جا می توانید دانلود کنید.

سخن در این باره بسیار است اما نه من سخن‌دانم نه هنرشناس و موسیقی دان. من فقط شنونده اجراهای زیبای مشکاتیان بودم و بس! پس به یاد آوری شعری از سیاوش کسرایی این نوشته را به پایان می‌برم. آن‌جا که چه زیبا می سراید:

نه

من مرگ هیچ عزیزی را باور نمی‌کنم!

نظرات 1 + ارسال نظر
خدا همین نزدیکی هاست جمعه 3 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:02 ق.ظ http://kumail.blogsky.com

سلام دوسات عزیز. امیدارم که همیشه موفق و سر بلند باشی. اگه مایل به تبادل لینک هستید می توانید مرا با نام (خدا همین نزدیکی هاست ) لینک کند و بعد بم خبر بدید تا شما را لینک کنم.
با تشکر.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد