لیشقه

یادداشت‌های فریبرز مسعودی

لیشقه

یادداشت‌های فریبرز مسعودی

هفده شهریور

دانلود آهنگ "ژاله خون شد"


سرود همراهی


ژاله بر سنگ افتاد، چون شد
ژاله خون شد
خون چه شد، خون چه شد؟
خون جنون شد

ژاله خون کن

خون جنون کن

سلطنت زین جنون واژگون کن
ژاله بر گل نشان ، گل پران کن

بر شهیدان زمین گلستان کن

نام گم نام ها جاودان کن
تا به صبح آید این شام تیره
در شب تیره آتشفشان کن!

دست در کن
شو خطر کن
خانه ی ظلم زیر و زبر کن

جان خواهر
کارگر، روستایی، برادر
پیشه ور، ای جوان، ای دلاور
ما همه یک صف و در برابر
آن ستم کاره ، آن تاج بر سر
دست در کن
شو خطر کن
خانه ظلم زیر و زبر کن!

خواهر من، گرامی برادر
چون به هر حال تنهاست مادر
من به خاک افتادم تو بگذر
بهر ایجاد دنیای بهتر
دست در کن
شو خطر کن
خانه ظلم زیر و زبر کن!

ای شما ای صف بی شماران!
اشک من در نثار شمایان
بر سر هر گذرگاه و میدان
ژاله شد، ژاله شد
ژاله چون شد
ژاله خون شد، ژاله دریای خون شد
خون جنون
خون جنون
سلطنت واژگون
سلطنت واژگون


دانلود آهنگ "ژاله خون شد"

نظرات 1 + ارسال نظر
زیر خط سکوت چهارشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 05:44 ب.ظ http://www.sukut.blogsky.com

مرسی من عاشق این شعرم خیلی حس حماسی به آدم می ده راستی من بعد از مدتها آپ شدم بهم سر بزن خوشحال می شم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد